نماهنگ «سرباز حسینم» در کانون «الزهرا (س)» تولید شد

حضوری از تولید نماهنگ «سرباز حسینم» به مناسبت هفته بسیج در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با هفته بسیج و به منظور گرامی داشت رشادت ها و دلاورمردی های بسیجیان سلحشور به ویژه دلاوری های سردار رشید سپاه اسلام سردار شهید «قاسم سلیمانی»، نماهنگ «سرباز حسینم» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» افزود: در این نماهنگ که بخش عمده آن در مدرسه علمیه «خان» تهیه شده، بچه های نوجوان مسجدی به همخوانی سرود در وصف سردار شهید «قاسم سلیمانی» پرداخته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شعر این اثر توسط «محمد مهدی خان محمدی» سروده شده است، بیان کرد: در این نماهنگ 6 نفر از نوجوانان گروه سرود «الکوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرای سرود و ایفای نقش پرداخته اند.

 

حضوری ادامه داد: کارگردانی و تصویربرداری این اثر توسط «مصطفی مبشریان» و تنظیم آن نیز با تلاش «مهرداد صدقی» انجام شده است.

 

وی به دیگر عوامل تولید این نماهنگ اشاره کرد و گفت: اعضای گروه سرود در این نماهنگ متشکل از «امیرحسین یزدان بخش»، «محمدطاها شجاعی پور»، «محمد رضوانی»، «محمد گرامی»، «مهدی رحمانیان»، «محمدعلی گرامی» و «پویان ارزانی» بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: همچنین کار تدوین نماهنگ «سرباز حسینم» نیز بر عهده «محمدعلی آدمی نژاد» بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه گروه سرود «الکوثر» تا کنون به اجرای و تولید برنامه های مختلف در ویژه برنامه های مناسبتی ایام ولادت ائمه (ع) اقدام کرده اند، گفت: همچنین این گروه سرود در جشنواره های مختلف نیز حضور پیدا کرده است.

 

حضوری با قدردانی از عوامل تهیه و تولید این نماهنگ، گفت: تهیه کنندگی این اثر را «محمد حسین هنرمند» بر عهده داشته و سایر بخش های این نماهنگ با همت بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 995433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha