۱۰۰ بسته  غذایی محصولات ارگانیک در بین نیازمندان بیرجند توزیع می شود

خسروی با بیان اینکه ۱۰۰ بسته غذایی تقویتی و ارگانیک در بین نیازمندان بیرجند توزیع می شود، گفت: خیرین برای مشارکت و همراهی مردم در این طرح تا ۴ آذرماه فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سارا خسروی» پیش از ظهر امروز (یکم آذرماه) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، این موسسه با شعار با هم برای شهرمان، نسبت به این موضوع ورود داشته تا برای مقابله با این ویروس بخصوص در بیرجند، کاری انجام دهد.

 

مدیر موسسه نیکوکاری موج مهربانی بیرجند با اشاره به اینکه برای مقابله با کرونا، ضدعفونی معابر و اماکن، توزیع ماسک و شیلد و ... توسط مراکز مختلف انجام می شود، افزود: اما این موسسه تصمیم گرفت تا در این شرایط برای نیازمندانی که از تغذیه سالم برخوردار نیستند فکری کند.

 

وی بیان کرد: در این خصوص تصمیم گرفتیم تا پک مواد غذایی تقویتی و ارگانیک شامل عسل، خرما، ارده، میوه، آویشن، دمنوش گیاهی را به همراه ماسک و اسپری ضدعفونی کننده به نیازمندان اهدا کنیم.

 

خسروی با اشاره به اینکه تمام خدمات این موسسه مبتنی بر کمک های مردمی است، گفت: به منظور مشارکت و همراهی مردم؛ فراخوان این طرح از 24 آذرماه آغاز شده و تا 4 آذرماه ادامه دارد.

 

مدیر موسسه نیکوکاری موج مهربانی بیرجند عنوان کرد: پس از اتمام مهلت فراخوان هم، اقلام تعیین شده تهیه و در اختیار نیازمندانی قرار خواهد گرفت که توسط خود موسسه شناسایی و یا توسط کمیته امداد معرفی شده اند.

 

وی تصریح کرد: تاکنون استقبال و مشارکت مردم از این طرح خوب و راضی کننده بوده و تاکنون حدود 6 میلیون تومان جمع آوری شده و پیش بینی می شود که این مبلغ تا پایان فراخوان به حدود 13 میلیون تومان هم برسد.

 

خسروی اظهار کرد: این بسته های غذایی و تقویتی به ارزش هر پک 120 هزار تومان، در بین 100 خانوار نیازمند توزیع خواهد شد.

 

مدیر موسسه نیکوکاری موج مهربانی بیرجند یادآور شد: تاکنون فعالیت این موسسه در خصوص کرونا اهدای ماسک و اسپری ضدعفونی کننده همراه با بسته های حمایتی بوده است و اجرای این طرح اولین طرح موسسه در زمینه مقابله با کرونا است.

 

وی بیان کرد: با توجه به هزینه های بالای درمان کرونا، با اجرای این طرح و تامین تغذیه سالم برای افراد نیازمند، کمک خواهیم کرد تا سیستم ایمنی بدن آنها تقویت شود و از ابتلای آنها به کرونا جلوگیری شود.

کد خبر 995435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha