بسیج، عضو پیشرو انقلاب اسلامی است

اکبری، گفت: بسیج در تمام سختی‌ها و عرصه های مختلف کشور بعنوان یکه عضو پیشرو انقلاب سلامی ،یک ستون محکم ، اثر گذار و فعال در جامعه است.

سرهنگ نوروز اکبری فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با تبریک هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: :  امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت مردم برنامه های گرامیداشت هفته بسیج بدون برگزاری تجمعات و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اجرا خواهد می شود.

 

وی  خاطر نشان کرد : برنامه های گرامیداشت هفته بسیج امسال با شعارمحوری بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین براساس همان شعار معروف (اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار رُحَماءُ بَینَهُم ) بیشتر در حوزه مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، حمایت و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه  نام گذاری شده است .

 

اکبری با بیان اینکه امسال همانند سال های گذشته  برنامه ای گسترده نخواهیم داشت، گفت:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا  برنامه های بسیج امسال بیشتر به سمت و سوی مبارزه با شیوع بیماری کرونا و تلاش در جهت کمک به حفظ سلامت مردم خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر است ، افزود: خانواده های نیازمند شهرستان شناسایی شدند و پک های کمک معیشتی مواد غذایی برای آنها تامین که توسط بسیجیان و به نام شهداء به این خانواده ها اهداء می شود.

 

وی گفت:مردم به هشدارهای ستاد کرونا توجه کنند و نسبت به این ویروس بی تفاوت نباشند زیرا جان خانواده های خودرا به خطر خواهند انداخت کرونا با کسی شوخی ندارد.
 

کد خبر 995441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha