مهمترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری «فرشته های آسمانی» در هفته کتاب و کتابخوانی عنوان شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی روستای برندق مهمترین فعالیت های این کانون در هفته کتاب و کتابخوانی را اعلام کرد.

«ثریا حمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فعالیت هایی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه به همت فعالان این کانون صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی روستای برندق تصریح کرد: تجلیل از مدیر کتابخانه عمومی این روستا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی توسط اعضای این کانون از جمله این فعالیت ها بود.

 

وی افزود: معرفی کتب توسط اعضای کانون نیز از دیگر فعالیت های بود که همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری شد که البته امام جماعت مسجد روستا نیز مشارکت بسیار خوبی در معرفی کتاب را با کانون داشته اند.

 

حمدی خاطر نشان کرد: معرفی کتاب در قالب پوستر نیز از دیگر فعالیت های اعضای این کانون بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری فرشته های آسمانی ادامه داد: انس با کتاب و کتابخوانی یکی از توصیه های مقام معظم رهبری است که باید اعضای کانون های مساجد اهتمام ویژه ای نسبت به این مسئله داشته باشند و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه گام بردارند.

 

حمدی اظهار داشت: البته طرح شنبه های کتاب در این کانون به صورت هفتگی اجرا می شود و کتابخانه این کانون نیز برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای بچه های مسجد فعال است.

کد خبر 995444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha