حل معضل کمبود روغن نباتی در جهرم تا پایان هفته

اتحاد گفت: مشکل کمبود روغن در شهرستان جهرم تا پایان هفته به کلی برطرف و به حالت گذشته بر می گردد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به نگرانی های شهروندان جهرمی بابت کمبود روغن نباتی در فروشگاه های این شهرستان گفت: توزیع روغن در سطح فروشگاه های شهرستان در هر حال انجام است و مردم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.

 

دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم عدم ایجاد صف برای فروش روغن توسط فروشگاه های عرضه مواد غذایی، افزود: مردم در این شرایط سخت کرونایی به هیچ عنوان در صف های فروش برای دریافت کالاها حضور پیدا نکنند.

 

وی با تاکید بر برخورد با واحدهای ایجاد کننده صف های طولانی خرید کالاها، عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تجمع در فروشگاه های عرضه مواد غذایی، ضمن برخورد با آن واحد صنفی، تعطیلی و پلمب در انتظار فروشگاه است.

 

اتحاد با تصریح اینکه مشکل کمبود روغن در فروشگاه های جهرم برطرف می شود، تاکید کرد: مردم مطمئن باشند در همین هفته مشکل کمبود روغن در شهرستان جهرم به کلی برطرف و به حالت گذشته بر می گردد.

 

دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان جهرم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از امروز بازرسان صمت، اتاق اصناف، اماکن، بسیج و‌ دیگر دستگاه‌های ذیربط بر روند توزیع و فروش روغن در فروشگاه های سطح شهرستان نظارت می‌کنند.

کد خبر 995458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha