احتمال بارش رگبار باران در خراسان رضوی وجود دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎ نگری و تصاویر ماهواره از فردا بر شدت نا پایداری‎ های جوی افزوده شده و ساعات بعدازظهر از سمت غرب استان بارش آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎ نگری و تصاویر ماهواره از فردا بر شدت نا پایداری‎ های جوی افزوده شده و ساعات بعدازظهر از سمت غرب استان بارش آغاز خواهد شد، در ابتدا بارش در مناطقی از غرب و جنوب استان به شکل رگباری با احتمال رعدوبرق بوده و جاری شدن رواناب را به همراه خواهد داشت.

 

از فردا یک‎شنبه همراه با کاهش محسوس دمای هوا و افزایش وسعت بارش، برای اغلب مناطق استان (به ویژه ساعات شب) بارش باران و برف در محورهای کوهستانی کولاک برف پیش‎بینی می‎شود، ضمن اینکه طی این مدت علاوه بر وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد رخداد مه با کاهش میدان دید را شاهد خواهیم بود.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین و سبزوار با بیشینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد گرم‎ ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۴- و ۱ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز شنبه شهرستان مشهد، به تدریج ابری بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد اواخر وقت بارش باران پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۲ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش خواهد یافت.

کد خبر 995500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha