ساعات کاری ادارات و بانک‌های ایلام به روال عادی بازگشت

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا ساعات کار ادارات و بانک‌های این استان در تمامی وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به روال سابق بازگشت.

«معروف بسطامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: ساعات کاری ادارات بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام به مدت ۲ هفته تا ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده بود که به روال عادی بازگشت.

 

وی افزود: بر این اساس ساعت کاری ادارات این استان از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود که از امروز این مصوبه اجرا می‌شود.

 

بسطامی با بیان اینکه  پیش از این بانک‌های استان نیز تا ساعت ۱۲ فعالیت داشتند و روزهای پنجشنبه تعطیل بودند، یادآور شد: بر اساس مصوبات جدید ستاد کرونا ساعات کاری بانک‌ها نیز به روال سابق بازگشت و تعطیلی روزهای پنجشنبه لغو  شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام، لازمه مقابله با این ویروس منحوس اهتمام و جدیت همه آحاد مختلف جامعه و همدلی و همراهی مردم با مسئولین است.

 

وی همچنین سلامت مردم را خط قرمز قرارگاه کرونا  بیان کرد و  گفت: در این زمینه با احدی تعارف نداشته و با هرکسی در هر جایگاهی که تعلل و کوتاهی داشته باشد به شدت برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 995505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha