گشت های مشترک نظارتی برکالا و خدمات در لرستان فعال شد

قنبریان گفت: گشت های مشترک دستگاه های اجرایی استان برای نظارت بر کالا و خدمات در استان فعال شده است.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اعمال محدودیت های جدید در استان لرستان، اظهار داشت:  نظارت بر خدمات و کالا و همچنین نظارت بر قیمت ها وبررسی نشان استاندارد از محورهای مشترک گشت های نظارتی است.

 

 مدیرکل استاندار لرستان افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و هم چنین موارد اعلامی از سوی سایر دستگاه های اجرایی استان، از ابتدای سال جاری 43 مورد برنامه نظارتی در استان انجام شده است.

 

قنبریان بیان کرد: در این برنامه های نظارتی از واحدهای تولیدی، مراکز عرضه و واحدهای صنفی، جایگاه های توزیع سوخت مایع، تاسیسات سیلندر پرکنی، وسایل بازی و ...، در قالب گشت مشترک بازدید میدانی انجام شد.

 

وی افزود: این برنامه ها در راستای حمایت از مصرف کنندگان، گشت های مو با هدف نظارت بر تولید، عرضه و توزیع کالا و خدمات اجرایی شده استو

 

قنبریان ادامه داد: ان طرح با حضور نمايندگان استاندارد، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، استانداری، غذا و دارو، اتاق اصناف، و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، شرکت غله، شهرداری ها و ... بسته به ماهیت گشت، انجام مي شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان همچنین با اشاره به محدودیت های کرونایی جدید در استان، اظهار کرد: این محدودیت ها با هدف صیانت از سلامت مردم و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا توسط ستاد مالی و استانی مقابله با بیماری کرونا اعمال شده است.

 

قنبریان با اشاره به اهمیت همراهی مردم برای کنترل بیماری کرونا، افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک می تواند نقش مهمی در پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.

 

کد خبر 995554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha