آغاز پویش سلیمانی ها؛ هر پایگاه یک خدمت  در کرمان

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طرح پویش سلیمانی ها « هر پایگاه یک خدمت» در هفته بسیج به منظور خدمت رسانی به مردم کشور در شرایط مبارزه با بیماری کرونا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ منصور ذوالعلی شنبه (اول آذر) در آغاز پویش سلیمانی ها«هر پایگاه یک خدمت» در خصوص این طرح گفت: این طرح امسال در هفته بسیج و به منظور خدمت رسانی به مردم کشور در شرایط مبارزه با بیماری کرونا اجرا می شود.

 

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این پویش با توجه به فعالیتی که 2 هزار و 176 پایگاه سراسر استان در زمینه های مختلف و مورد نیاز جامعه نیازمند دارد از جمله ضدعفونی معابر، کمک مؤمنانه، اهدای خون، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین اهدای بسته ها و لوازم التحریر به دانش آموزان اجرا می شود.

 

 

وی افزود: این برنامه به منظور یکی از بزرگترین دلایلی که بسیج ‌مستضعفین از روز اول بنا به فرمان حضرت امام تشکیل شده و به منظور خدمت رسانی بی منت به محرومین و جامعه آغاز می شود و تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

 

 

سرهنگ ذوالعلی اظهار کرد: با توجه به اینکه این طرح، محله محور است و پایگاه های بسیج در سراسر استان پخش هستند، هر پایگاه بسیج به نسبت جمعیت و جامعه ای که با آن سرو کار دارند، این خدمات را به آحاد جامعه می رساند و تا پایان هفته بسیج ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از آن هم به تناسب این خدمات ادامه خواهد داشت و افراد از طریق پایگاه های بسیج شناسایی می شوند.

 

 

سرهنگ خلبان ولی خوش رزم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: پایگاه شهید وجدانی یکی از پایگاه های بسیج فعال کوی سازمانی پایگاه هوانیروز است و علاوه بر کارها و اقدامات فرهنگی، اقدامات خوبی در بحث مبارزه با کرونا و کمک های مؤمنانه و ضدعفونی کردن سطوح به خصوص داخل شهرک و در سطح شهر انجام دادند که می توان گفت یکی از بهترین پایگاه های بسیج کرمان هستند.

 

 

 

رئیس ستاد پایگاه سوم رزمی هوانیروز کرمان بیان کرد: در این راستا کمک های خوبی انجام دادند و جوانان خیلی خوبی داریم و در طول این مدت هم اقدامات مثبتی انجام دادند و محفل انس با قرآن، جلسات حلقه صالحین، دیدار با خانواده شهدا و ... از اقدامات فرهنگی این پایگاه به شمار می رود.

 

وی افزود: اقداماتی که در بحث بحران کرونا است، خارج از مسائل فرهنگی و قابل تحسین و تقدیر است.

 

 

 

کد خبر 995638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha