برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت شنبه های کتاب برگزار شد 

لیلی بزم آور گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با محوریت طرح ملی شنبه های کتاب به صورت مجازی برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت این هفته با محوریت طرح ملی شنبه های کتاب به صورت مجازی برگزار شد.
 

 

 

 

 

 



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: در همین راستا با تولید کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب سعی کردیم بهترین کتاب های موجود در کتابخانه کانون را معرفی کنیم.
 

 

 

 

 


وی بیان کرد: کتاب هایی با محتوای دین و مذهب و دفاع مقدس مختص گروه های سنی نوجوان معرفی شدند تا از طریق اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، نوجوانان را با سبک و سیره شهدا آشنا کرده و آنها را نسبت به کتاب و کتابخوانی ترغیب کنیم.

 

 

 

 

 



بزم آور ابراز کرد: علاوه بر این نیز مسابقه خلاصه نویسی برگزار شده و به همین منظور از نوجوانان مسجدی کانون خواسته شد تا تا چکیده ای از بهترین و مفیدترین کتابی که خوانده اند را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کنند.
 

 

 

 

 

 



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت اظهار کرد: از آنجایی که یکی از برنامه های اصلی دومین رویداد ملی فهما در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است بنابراین در نظر داریم ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در سامانه بچه های مسجد ثبت کنیم.

 

 

 

 



وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این هفته، طرح میز کتاب اجرا شد و در این راستا کتاب هایی با محتوای سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) و نیز زندگی نامه شهدا در معرض دید نمازگزاران قرار گرفت تا نمازگزاران علاقمند بتوانند کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده و به امانت بگیرند.

 

 

 

 

 



بزم آور در خاتمه یادآور شد: امیدوارم با اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در راستای ارتقای سطح مطالعه در بین اهالی محله مسجد برداریم.

کد خبر 995643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha