ساخت و تجهیز مرکز درمانی شهرستان شعله به همت آستان قدس حسینی

مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از ادامه روند احداث مرکز درمانی در شهرستان شعله وابسته به استان بغداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آستان قدس حسینی، مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان قدس حسینی از ادامه روند احداث مرکز درمانی در شهرستان شعله وابسته به استان بغداد خبر داد. این مرکز درمانی در زمینی به مساحت دو هزار و هفتصد متر مربع و با گنجایش صد و پنجاه تخت درمانی در حال احداث است. 


حسین رضا مهدی مسئول بخش پروژه های فنی و مهندسی در این باره اظهار داشت: پیشرفت این پروژه تاکنون به چهل درصد رسیده است و اين مركز درمانی شامل بخش عمل جراحی، بخش زایمان، مطبها، بخش اورژانس و سی سی یو و همچنین بخش دیالیز می باشد. 


وی افزود: این پروژه با نظر به رهنمودهای متولی شرعی آستان قدس حسینی و نماینده مرجعیت عالی و با هدف پشتیبانی از وزارت بهداشت و افزایش تختهای درمانی در حال احداث است. 
لازم به ذکر است که همزمان با انتشار ویروس کرونا، آستان قدس حسینی زائرسراهای خود را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است و بیست و سه مرکز درمانی ویژه مبتلایان به ویروس کرونا را در استانهای مختلف کشور عراق احداث نموده است.

کد خبر 995652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha