اجرای طرح محدودیت های کرونایی در مازندران مطلوب است

حسین زادگان، از روند اجرای طرح محدودیت های کرونایی در ورودی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در نخستین روز اجرای این طرح بازدید کرد و اجرای این طرح را مطلوب اعلام کرد.

«احمد حسین زادگان» در حاشیه بازدید از طرح های محدودیت کرونایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: طرح هوشمند محدودیت کرونایی از امروز اول آذرماه در مازندران همزمان با سراسر کشور اجرایی شد و انتظار داریم تا در مدت زمان مناسب با رعایت دستور العمل های بهداشتی با کرونا خداحافطی کنیم.

استاندار مازندران اظهار کرد: نیروها با تمام توان در ورودی های شهرهای شرق مازندران در این بازدید در حال فعالیت هستند و از ورود خودروها با پلاک غیربومی به داخل شهرها جلوگیری می شود.

 

وی مردم را مهمترین عامل در تحقق اجرای دقیق طرح محدودیت کرونایی اعلام کرد و خاطر نشان شد: در اجرای طرح محدودیت های کرونایی و تحقق اهداف آن مردم مهمترین عامل هستند و اعتماد و همراهی آنان مهم است.

حسین زادگان در بازدید از روند اجرای طرح محدودیت های کرونایی در ورودی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در نخستین روز، اجرای این طرح را مطلوب اعلام کرد.

 

وی اضافه کرد: مردم باید کمک کار دستگاه های اجرایی باشند و در اجرای طرح های محدودیت کرونایی و تمکین به قانون کمک کار ما باشند.

استاندار مازندران گفت: همه شهرستان ها باید پروتکل ها و محدودیت ها را رعایت کنند و ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز در سه شهر بهشهر، ساری و آمل مازندران ممنوع است.

 

حسین زادگان با تاکید بر اینکه همراهی مردم در شرایط فعلی هم همچون همیشه مورد انتظار است، یادآور شد: امیدواریم که مردم همچون همیشه همراه و همگام مسئولان باشند و با رعایت محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تلاش کنند.

کد خبر 995660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha