قدردانی رئیس مجلس از خدمات شهرداری قم / تاکید بر گره گشایی از کار مردم

قالیباف گره گشایی از کار مردم را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: در کار‌ها نقد لازم است، اما تنها نقد منصفانه باعث سازندگی می شود و تلاش می کنیم با همکاری همه مسئولان فشار‌ها به مردم کمتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدباقرقالیباف» امروز(شنبه اول آذر) در ارتباط تصویری با مراسم بهره برداری از باغ پرندگان قم از خدمات شهرداری قم در رساندن سرانه فضای سبز قم به 20 متر مربع قدرانی کرد.

 

 رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با تلاش بیشتر شاهد توسعه و آبادانی بیشتر در کلانشهر قم باشیم افزود:اگر در اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور قوه مجریه و مقننه دست به دست هم دهند و بسیاری از مسائل را به شهرداری‌ها واگذار کنند یقینا خدمات بیشتری به مردم خواهد رسید.

 

 وی نبود درآمد پایدار در شهرداری‌ها را از مسائلی دانست که حتما در برنامه هفتم کشور در دستور کار خواهد بود و افزود: تحول در طرح جامع مدیریت خدمات شهری ضروری است و این موضوع هم در برنامه هفتم کشور مورد توجه خواهد بود.

 

 رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به فشار تحریم ها و کرونا اشاره کرد و افزود: مردم مجاهدانه مقاومت کردند که نتیجه آن شکست طرح فشار حداکثری ترامپ بود.

 

 وی گره گشایی از کار مردم را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد:  در کار‌ها نقد لازم است، اما تنها نقد منصفانه باعث سازندگی می شود و تلاش می کنیم با همکاری همه مسئولان فشار‌ها به مردم کمتر شود.

کد خبر 995681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha