بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی، ایستادگی، وحدت و ولایت ‌پذیری است

ابدالی تکلو با اشاره به اینکه مکتب بسیج مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است، گفت: بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی، خدمت ‌رسانی، ایستادگی، پیشرفت، وحدت، اخلاص، ولایت‌پذیری، شهادت ‌طلبی و آمادگی ‌های همه ‌جانبه است.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج مظهر شجاعت و ایمان بالا و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و مردم ایران است، گفت: بسیج مردمی‌ترین و گسترده‌ ترین سازمان است که حزب‌اللهی‌ترین و ارزشی‌ترین نیروها در آن مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه چهل سال با تمام کمبودها و خلأهایی که وجود داشته بسیج رشد کرده و به حد اعلای خود رسیده است، خاطرنشان کرد: بسیج مظهر مردم‌ سالاری دینی، خدمت‌رسانی، ایستادگی، پیشرفت، وحدت، اخلاص، ولایت‌پذیری، شهادت‌ طلبی و آمادگی‌های همه‌ جانبه است.

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج در واقع، مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملّت است، اظهارکرد: بسیج، حرکت عظیم ملّت ایران همراه با آگاهی و احساس آمیخته با عقلانیت، حرکت و عمل آمیخته بر مبنای فکری و عمل‌گرایی همراه با آرمان‌گرایی و دیدن افق‌های دور دست بوده است.

 

ابدالی تکلو با اشاره به اینکه مکتب بسیج مکتب مجاهدت معنوی و مخلصانه است، گفت: حقیقت بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است و فرهنگ بسیجی یعنی چیزی که ما برای هر یک از آحاد جامعه اسلامی آن را آرزو می ‌کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی اظهارکرد: بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است، بسیج امروز در همه عرصه ‌ها حضور جهاد‌گونه دارد هر کجا نیاز شود، بسیج نخستین ارگان است و همیشه پیشرو و خار چشم دشمنان است.

کد خبر 995684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha