شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری مهمترین هدف اجرای طرح ملی ایران قوی

مظاهری یکی از اهداف مهم طرح ملی ایران قوی، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، است گفت: جریان سازی گفتمان ایران قوی و نیز حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی ایران قوی است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد با اشاره به اینکه رویداد ملی فهمای سال ۱۳۹۹ با عنوان طرح ملی ایران قوی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود اظهار داشت: طرح ملی «رواق کتاب» ذیل طرح ملی «ایران قوی» با محوریت استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری اجرا می شود و ذیل این شبستان ها ۱۲ رواق تعریف شده است.

 

وی ابراز کرد: طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، مهمترین برنامه رواق کتاب، با رویکرد انتخاب کتاب، معرفی کتاب و انس با کتاب است که کانون ها و کتابخانه های مساجد در سراسر کشور اجرا می کنند.

 

مظاهری یکی از اهداف مهم طرح ملی ایران قوی، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، است گفت: جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و نیز حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری طرح ملی ایران قوی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تهیه کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی کتاب جهت بارگذاری و نشر در فضای مجازی توسط امام جماعت و کتابداران کتابخانه های عمومی مساجد از اهم فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شنبه های کتاب مساجد است.

 

کد خبر 995703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha