نسل جوان باید از نهاد تأثیرگذارِ بسیج الگو بگیرد

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه بسیج یک ارزش است و نسل جوان ما باید از بسیج این نهاد بزرگ و تأثیرگذار الگو بگیرد؛ گفت: بسیج متناسب با زمان و متناسب با بحران های موجود حرکت می کند.

حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان هفته بسیج را گرامی داشت و افزود: بسیج یادگار سه عنصر امام راحل، دفاع مقدّس و شهدا است؛ بسیج یعنی مردم، توده عظیم و انبوه جمعیت ایران اسلامی که هر کجا در کشور تکلیفی باشد مردانه وارد میدان شده و تکلیف را به نحو احسن به سرانجام نیک می رساند.

 

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بسیج در همه احوال خود را نشان می دهد، چه در دوران دفاع مقدس چه سازندگی و دیگر زمان ها، اکنون که بحران کرونا بر اوضاع چیره شده و مردم را در تنگنا قرار داده است بسیج وارد عمل شده و برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در حال اجرا دارد و  همچنین برای اینکه مردم در قرنطینه خانگی باشند بسیج در ورودی و خروجی مبادی و نیز در سطح شهر حضور دارد و اوضاع را کنترل و هشدارها و تذکرات لازم را به عموم ارائه می دهد.

 

 

وی با بیان اینکه ما باید بسیج را بشناسیم و قدردان این نعمت الهی باشیم؛ تصریح کرد: اقشار مختلفی اعم از دانشگاهیان، کارگران، اصناف، فرهنگیان، رسانه ها و ... بسیجی هستند و با قدم های استوار عمل می کنند.

 

 

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: یک بسیجی قانون را خوب می شناسد و خوب عمل می کند و سعی دارد به حرکت قانونی خود جهت، سرعت و شدّت ببخشد، به عبارتی بسیجی مسیر قانونی را سریع تر طی می کند؛ با توجه به اینکه بسیج همیشه در صحنه و آماده است اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی روزی بدون بسیج باشد فاتحه نظام خوانده است.

 

 

وی در ادامه به بسیجی بودن شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: اگر می بینید حاج قاسم سلیمانی جهان را متحول کرد و مکتب شد و خوش درخشید زیرا گل سرسبد بسیج بود و با بسیجی ها کار می کرد و جریان مقاومت را با بسیجی بودن به اقتدار کشاند و امروز بسیج مدیون تفکر حاج قاسم است؛ حاج قاسم سلیمانی با حرکت بسیجی وار توانست کشور ابرقدرت ظالم آمریکا را از منطقه خارج کند به طوری که آمریکایی ها خودشان اذعان دارند که ما از این همه پایگاه های نظامی که داشتیم تنها 3 پایگاه در عراق داریم که نمی دانیم جمع کنیم و برویم یا نه و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرمودند آمریکا باید از منطقه بیرون برود بنابراین حرکت بسیجی حاج قاسم سلیمانی بود که امروز آمریکا در حال بیرون رفتن از منطقه است و امیدواریم به زودی از منطقه خارج شود.

 

 

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج یک ارزش است و نسل جوان ما باید از بسیج این نهاد بزرگ و تأثیرگذار الگو بگیرد؛ افزود: بسیج متناسب با زمان و متناسب با بحران های موجود حرکت می کند در حال حاضر که بحران کرونا وجود دارد، بسیجیان در بیمارستان رفته و به کمک کادر درمان شتافتند.

 

 

وی ادامه داد: همچنین برای جلوگیری از شیوع بیماری و قطع زنجیره انتقال با ارائه کمک های مؤمنانه به قشر ضعیف جامعه سعی دارند مردم در خانه بمانند؛ بسیج بار بر زمین مانده را بلند می کند و عاشق خدمت است نه تشنه قدرت، او به دنبال گشایش در کار مردم و بازکردن گره مشکلات مردم است و همیشه عاشق مردم و دوستدار مردم است.

کد خبر 995710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha