نمایشگاه عکس «فعالیت های کانون امام مهدی(عج) » در بندر آستارا برپا شد

نمایشگاه عکسی از فعالیت های اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید نوروزی در پیشگیری از کرونا ویروس در محوطه مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا برپا شد.

«رضا معاشرتی» در حاشیه برپایی نمایشگاه عکس به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این نمایشگاه فعالیت های اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی در طول سال به ویژه در پیشگیری از کرونا ویروس به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه در این نمایشگاه ۵۰ عکس در معرض دید عموم گذاشته شده است، افزود: این نمایشگاه تا ۳ آذر دایر است.

 

وی به فعالیت های اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی در طول دوران شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا اعضای کانون و بسیجیان پایگاه در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس بوده اند و از جمله آن می توان به راه اندازی کارگاه تولید ماسک، توزیع ماسک و دستکش در بین شهروندان، ضدعفونی معابر سطح شهر و مدارس اشاره کرد و این اقدامات ادامه دارد.

 

معاشرتی تصریح کرد: تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین نیازمندان از دیگر اقداماتی بوده که کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) با مشارکت پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی انجام داده است.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی با اشاره به اینکه در گوشه ای از این نمایشگاه، صنایع دستی هنرمندان بسیجی به نمایش گذاشته شده است، افزود: با هدف آشنایی شهروندان با تفکیک زباله از مبدا، غرفه ای با همکاری شهرداری بندر آستارا در کنار نمایشگاه عکس دایر شده است.

 

معاشرتی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس و صنایع دستی با مشارکت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه آستارا، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، حوزه شهید نقیب زاده و پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی برپا شده است.

کد خبر 995714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha