ضرورت رفع کمبودهای حوزه کتابخانه‌های اندیمشک

لطفی‌بافنده با تاکید بر ضرورت رفع کمبودهای حوزه کتابخانه‌های اندیمشک گفت: مهم‌ترین کمبودهای این حوزه در زمینه‌های ساختار ساختمانی، امکانات کتابخانه‌های عمومی، کمبود کتاب و پروژه‌های ناتمام هستند.

«فریبا لطفی‌بافنده» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح برنامه‌های اجرا شده به مناسبت هفته کتاب در اندیمشک پرداخت و اظهار کرد: امسال برنامه‌های این هفته با توجه شیوع ویروس کرونا، به شکلی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و به صورت مجازی برگزار شدند.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های اندیمشک افزود: کتابخانه‌های اندیمشک به مناسبت هفته کتاب برای عضویت رایگان و امانت دادن کتاب بازگشایی شدند و سامانه کتابداری نیز تمامی اعضای سال گذشته را به صورت خودکار برای یک سال آینده تمدید کرد.

 

وی اذعان کرد: در هفته کتاب با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقداماتی از جمله برگزاری آئین نواختن زنگ مطالعه، مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برپایی نشست کتابخوان کتابداران اندیمشک و کتابداران شهرهای همجوار و فعال‌سازی صفحه اینستاگرام و وبلاگ توسط کتابخانه‌های عمومی جهت معرفی کتاب صورت گرفت.

 

لطفی‌بافنده تصریح کرد: امسال در هفته کتاب «نادیا قلی ده‌نشین» مقام برتر کشور در بخش صفحه مجازی و «پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک مقام برتر استانی در بخش انجمن برتر را کسب کردند و «لیلا عیدی» نیز به عنوان کتابدار نمونه استان خوزستان در بخش فعالیت‌های ترویجی انتخاب شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت رفع کمبودهای حوزه کتابخانه‌های اندیمشک عنوان کرد: مهم‌ترین کمبودهای این حوزه در زمینه‌های ساختار ساختمانی، امکانات کتابخانه های عمومی، کمبود کتاب و پروژه‌های ناتمام هستند.

 

رئیس اداره کتابخانه های اندیمشک خاطر نشان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در معرفی کتابخانه‌ها و تشریح خدمات آنها دارند که باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

 

کد خبر 995725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha