از دیدار با کادر درمانی تا حضور در منزل رزمنده دفاع مقدس

حجت الاسلام سیادت به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر پاتاوه با حضور در کمپ ترک اعتیاد این شهر، از روند فعالیت کمپ در زمینه ترک و بهبود معتادان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» پیش از ظهر امروز  به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در محل بستر درمان شهر پاتاوه حاضر شد و با اهدای گل و اقلام بهداشتی (ماسک)، از کادر درمان در زمینه زحمات کادر پزشکی و پرستاری در ماه‌های اخیر در موارد مختلف و مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

امام جمعه پاتاوه در حاشیه این بازدید، خطاب به کادر درمانی، گفت: بار اصلی مقابله با بیماری کرونا بر دوش شما بوده و تلاش کادر درمان در خط مقدم مقابله با این بیماری قابل‌ ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما کادر درمان را همچون رزمندگان سال های دفاع مقدس دوست دارند و دعاگوی آنها هستند.

 

حضور در کمپ ترک اعتیاد

حجت الاسلام سیادت همچنین به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر پاتاوه با حضور در کمپ ترک اعتیاد این شهر، از روند فعالیت کمپ در زمینه ترک و بهبود معتادان بازدید کردند.

امام‌جمعه پاتاوه  در این بازدید، گفت:  در این دنیا، هر کسی به نوعی گرفتار و معتاد است؛ یکی گرفتار مواد مخدر و یکی دیگر گرفتار مسائلی که گاهی خودش نیز از آن غافل است.

وی یادآور شد: در مکتب ما بزرگ ترین و مهم ترین مبارزه، مبارزه با نفس است، یعنی انسان بتواند با خودش مقابله کند

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه در سایه اصلاح فرد، خانواده و جامعه نیز اصلاح می شود، بیان داشت: ترک اعتیاد قدم های مقدس، کارساز و تاثیرگذاری است که اگر در سطح جامعه و در کوچه و خیابان نیز اجرا شوند، جامعه ای خوب و با نشاط خواهیم داشت.

 

 

دیدار امام جمعه پاتاوه با یک نفراز رزمندگان دفاع مقدس

امام جمعه پاتاوه همچنین به مناسبت هفته بسیج به همراه فرمانده حوزه بسیج برادران پاتاوه با رزمنده دفاع مقدس دیدار کردند.

حجت الاسلام سیادت در این دیدار که در منزل این رزمنده انجام گرفت، گفت: جنگ تحمیلی برای ما یک نعمت و یک امتحان بزرگ الهی بود که مردم خوب ما سربلند از این امتحان الهی بیرون آمدند.

وی ضمن تجلیل از این رزمنده دفاع مقدس برای وی صحت و سلامتی از خداوند متعال طلب کرد.

 

کد خبر 995733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha