اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا و با رویکرد خانه و محله محور در سیستان و بلوچستان درحال اجرا است.

«محمد هادی عباسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با رویکرد خانه و محله محور برای شناسایی موارد مثبت کرونا در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد:  در این طرح از ظرفیت بسیج، هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و پایگاه های مردمی بسیج استفاده می شود تا آنها در اجرای این طرح در کنار وزارت بهداشت و درمان باشند.

 

عباسی گفت: امیدواریم با افزایش تعداد موارد بیماریابی و کمک به آنها برای رعایت اصل جداسازی شاهد کاهش چرخش ویروس در جامعه باشیم.

 

وی افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکرد خانه و محله محور با اعمال محدودیت های کرونایی تقارون پیدا کرده  و  در کنار مشارکت هوشمندانه و مسئولان مردم نتایج خوبی را در زمینه روند کاهش ابتلا به بیماری کرونا را رقم می زند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مبتلایان جدید ما سابقه مثبت خانوادگی را دارند، افزود: شناسایی زودهنگام موارد مثبت و جدا سازی آنها از بقیه افراد سالم جامعه می تواند نقش بسیار مهم و کلیدی در پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان  داشته باشد.

کد خبر 995787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha