فیلم های فاخر با مشارکت بچه های مسجد و همکاری حوزه هنری تولید خواهد شد

سقاء با اشاره به اینکه بزودی فیلم های فاخر با مشارکت بچه های مسجد و همکاری حوزه هنری تولید خواهد شد، گفت: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل استعدادهای بالقوه ای در تولید آثار ماندگار همچون فیلم و تئاتر را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (2 آذرماه) در دیدار با معاون فرهنگی حوزه هنری استان اردبیل و جمعی از هنرمندان و کارگردانان استان گفت: فعالان کانون های مساجد استان اردبیل استعدادهای بالقوه ای در تولید آثار ماندگار همچون فیلم و تئاتر را دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: بزودی فیلم های فاخر با مشارکت بچه های مسجد و همکاری حوزه هنری تولید خواهد شد تا زمینه ای برای پرورش نخبگان کانون های مساجد در حوزه فیلم و تئاتر باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: صرفه جویی و استفاده بهینه در هزینه های تولید آثار فاخر از امتیازهای مهم این همکاری دو جانبه است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در تولید فیلم از استعدادها و بازیگران کانون های مساجد استفاده شود تا زمینه بروز استعدادهای هنری در این مراکز فرهنگی برای نوجوانان و جوانان فراهم شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: انسجام در این فعالیت هنری می تواند بستر مناسبی برای همکاری بیشتر در کارهای هنری از جمله در حوزه فیلم و تئاتر باشد.

 

در ادامه این دیدار، «رحمان مجرد» با بیان این مطلب که همکاری حوزه هنری و کانون های مساجد در قالب تفاهم نامه در سال های اخیر بسیار سازنده و تاثیر گذار بوده است، اظهار داشت: جریان سازی هنری در مساجد می تواند بستر مناسب برای نشان دادن رویدادهای فرهنگی با محوریت مساجد به جامعه باشد.

 

معاون فرهنگی حوزه هنری استان اردبیل تاکید کرد: این همکاری فرصت بسیار خوبی برای تعامل هنرمندان حوزه هنری و کانون های مساجد است.

 

مجرد یادآور شد: آمادگی کامل برای استفاده از ظرفیت های هنری کانون های مساجد در آثار تولیدی هستیم.

کد خبر 995797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha