اقدامات سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد در ایام کرونایی

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت: سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد در ایام کرونایی برای رعایت هر چه‌بهتر پروتکل‌ها اقدامات مختلفی را در دستور کار خود دارد.

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در راستای اجرای تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان یزد، گفت: این سازمان با انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور اتاق اصناف، مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی، روزانه در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای صنفی در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اقدام نموده و در صورت شناسایی واحدهای متخلف اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در راستای هماهنگی با برخی از مراکز بهداشتی شهرستان برای تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی شامل دستگاه اکسیژن و ... ضمن شناسایی واحدهای صنعتی تولید داخل، اقدامات لازم برای شناسایی، اطلاع رسانی و هماهنگی با مدیران این واحدها را انجام داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: هماهنگی و همکاری با مرکز بهداشت برای نظارت بر نانوایان در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق تهیه بروشورهای مربوطه، ارسال روزانه پیامک‌های اطلاع رسانی مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز ساعت فعالیت آنها از طریق اتحادیه مورد نظر نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته و از ناحیه ادارات در حال اجرا است.

علمدار یزدی ادامه داد: هماهنگی با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد و اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و الزام به ثبت‌نام و درج موجودی اقلام مشمول در مبارزه با بیماری کرونا نظیر ماسک، الکل، ژل، محلول ضدعفونی و انواع دستکش توسط بیش از 300 واحد صنفی و داروخانه و مراکز تولید و پخش سطح استان در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا از دیگر اقدامات این سازمان در زمینه نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا بوده است.

کد خبر 995806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha