۱۸ نفر در شهرستان بدره بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند

فرماندار شهرستان بدره گفت: متاسفانه از ابتدای انتشار ویروس کرونا تا کنون ۱۸نفر از شهروندان بدره ای بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

«یونس آزادی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام  اظهار کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا 516نفر است که از این تعداد 458نفر بهبود پیدا کرده 2 نفر بستری و مابقی هم در حال درمان هستند.

 

وی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی کرونا و استان، محدودیت های تردد در شهرستان بدره توسط عوامل پلیس راهور و نیروی انتظامی از روز گذشته  اعمال شده است.

 

آزادی تصریح کرد: تردد خودروها با پلاک بدره بلامانع می باشد ولی از ورود و خروج خودروهای متعلق به سایر شهرها و استان های دیگر به این شهرستان جلوگیری می شود.

 

فرماندار شهرستان بدره با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد، گفت: اعمال محدودیت ها گروه شغلی ۳ و ۴ در شهرستان پا بر جا است و انتظار داریم کسبه همکاری لازم در راستای اجرای دستور العمل های ابلاغی ستاد کرونا داشته باشند.

 

آزادی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مردم همچنان  از ماسک استفاده کنند و با رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضرور به کادر درمان و سلامت خود و خانواده اهمیت بیشتری بدهند.

کد خبر 995738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha