گرانی و تورم نباید دشورای تحریم ظالمانه دشمن را بیشتر کند

حجت الاسلام فاطمی نسب ، گفت: گرانی و تورم نباید دشورای تحریم ظالمانه دشمن را بیشتر کند دولت باید با هماهنگی بیشتر ، توان مضاعف ، روحیه جهادی و مدیریت انقلابی و روانتر تمام امکانات و توان خودرا برای رفع گرانی های بی دلیل و بدون منطق به کار گیرد .

حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه گفت: وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر وضعیت معیشت ، کار واقتصاد ، سلامت و جان مردم تاثیرگذار بوده است که امیدواریم با تدابیر دولت مشکلات مردم مرتفع شود.

وی با اشاره به سرکار آمدن دولت جدید در آمریکا خاطر نشان کرد: دل بستن به دولت جدید آمریکا خلاف عقلانیت است چون بدعهدی آنها بارها ثابت شده و نسل های سوم و چهارم انقلاب نیز یک دوره آمریکا شناسی را تجربه کنند .

 

 امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه مشکلات معیشتی و تورم زندگی را برای مردم سخت کرده است، افزود: در بازار امروز زندگی مردم را سخت کرده است همچنین شرایط و وضعیت بیماری کرونا در کشور و تعطیلی های مکرر کسب و کارها که بخاطر حفظ سلامت مردم اعمال می شود باعث سخت تر شدن این اوضاع برای مردم شده است .

 

فاطمی نسب تاکید کرد:با تکیه بر توان داخلی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد  با توجه به اینکه  هنوز چندین ماه از عمر دولت باقیمانده ضروری است باتوان مضاعف منویات رهبری را اجرایی کرده و سال پایانی خدمت خود را فارغ از هرگونه فرافکنی فرصت سوز به خوبی به پایان رساند و باری از روی دوش مردم ضعیف بردارند .

 

 

وی با اشاره به تشدید ویروس کرونا در پایان گفت: مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت ضروری فقط از منازل خارج شوند  و زدن ماسک را هرگز فراموش نکنند تا بتوانیم با همکاری و همدلی مردم و مسئولان این ویروس منحوس را شکست بدهیم.

کد خبر 995827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha