کاشت دو هزار اصله نهال در زاهدان

شهردار منطقه یک زاهدان گفت: در راستای طرح پویش هر خانه یک درخت، در فاز اول کاشت حدود ۲ هزار اصله نهال انجام شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

«حسن کیخا» در گفتگو با خبرنگار شبستان بیان داشت: بودجه شهرداری منطقه یک، 44 میلیارد تومان است که حدود 22 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص می یابد.

 

شهردار منطقه یک زاهدان بر تمرکز شدن شهرداری بر روی فعالیت های فضای سبز، خدمات شهری و عمرانی اشاره کرد و یادآور شد:  بهسازی پروژه خلیج فارس در حال انجام است.

 

کیخا گفت: از نظر رشد پیاده رو سازی ها، در سال 97 حدود 9 هزار و 350 متر مربع و در سال 98،  22 هزار و ۳۵۰ متر مربع و در امسال 35 هزار و 800 متر مربع پیاده رو سازی در دستور کار قرار دارد.

 

وی افزود: از دیگر کارهای شهرداری منطقه یک آسفالت معابر است که در این زمینه امسال حدود 400 هزار متر مربع آسفالت می شود.

 

شهردار منطقه یک زاهدان تصریح کرد: اصلاح کانال های هدایت های آب های سطحی در 8 نقطه تحت پوشش شهرداری منطقه یک آغاز شده است.

 

کیخا با اشاره به اینکه۱۰ هزار طول تعویض جداول در منطقه شهرداری در حال انجام است، گفت:از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 40 پارک بهسازی شده اند و بهسازی 3 پارک در دستور کار قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه بهسازی و تزئین میادین با گل های دائمی کار دیگری است که در  حوزه فضای سبز در حال انجام آن هستیم، افزود:  در راستای طرح پویش هر خانه یک درخت، در فاز اول حدود 2 هزار درخت کاشت آن انجام  شده است و این روند تا پایان سال ادامه دارد؛در سالهای گذشته و امسال کاشت در خت مثمر در پیاده رو ها بوده گه شهرداری کار آن را انجام داده درختانی مثل زیتون، توت، نارنج در سطح بلوارها کاشت شده است.

 

کیخا با اشاره به اینکه شهرداری بر روی خدمات شهری تمرکز کرده است، گفت: امسال در برخی از محلات تحت پوشش شهرداری منطقه یک مخاذن جمع آوری  اشغال حذف خواهد شد.

کد خبر 995833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha