تفکر بسیجی ستون اصلی امنیت داخلی است

حجت الاسلام یوسف خانی، شجره طیبه بسیج را مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت عنوان کرد و گفت: تفکر بسیجی ستون اصلی امنیت داخلی است.

حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج مصداق بارز تبدیل تهدید به فرصت است.

 

امام جمعه دلفان خاطرنشان کرد: بسیج و تفکر بسیجی ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در دنیا است.

 

وی ادامه داد: هنر امام راحل(ره) در تشکیل این پدیده بی نظیر که از دل کوچه پس کوچه های شهرها و از متن مردم به وجود آمد، جهت دادن به مسیر حرکت انقلاب برای رسیدن به اهداف شایسته سالاری دینی است.

 

وی بر ضرورت ترویج تفکر بسیجی تأکید کرد و گفت: در گام دوم انقلاب صدور روحیه انقلابی و ارزش های اخلاقی به دنیا برای تحصیل تمدن سازی اسلامی به عنوان یک ضرورت مدنظر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام یوسف خانی به نقش آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در عقبه فکری بسیج پرداخت و نتیجه آن را الگودهی روحیه مقاومت به جهان عنوان کرد.

 

وی با اشاره به حضور جهادی بسیجیان در صحنه های مختلف در جامعه، عنوان داشت: بسیج در هر زمان که احساس نیاز شود با تکیه بر روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم حاضر بوده و این حضور و خدمت رسانی به مردم در حوادث مختلف مایه دلگرمی مردم است.

کد خبر 995840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha