نهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف در همدان برگزار می شود

سردار ظفری گفت: نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بخش ویژه مدافعان سلامت در استان همدان برگزار می شود.

«سردار مهدی ظفری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی «یوسف» ویژه داستان کوتاه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و بخش ویژه مدافعان سلامت در استان همدان برگزار می شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود:  نهمین جشنواره جایزه یوسف حول محورهای دفاع مقدس و دستاوردهای چهل سالگی آن، مقاومت اسلامی شهرها در دفاع مقدس ، خاطرات زنان در دفاع مقدس و خاطرات آزادگان، جانبازان و همسران آنها، وحدت و همگرایی اسلامی و مدافعان سلامت برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بخش جنبی جشنواره توجه به رویدادها و شخصیت های شاخص استان، استفاده از فرهنگ عامه و گویش محلی در خلق آثار است، اظهار داشت: این جشنواره یکی از برنامه های موثر فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوده که با هدف تقویت پایگاه داستان نویسی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: ترغیب و تشویق نویسندگان نسل جوان، شناسایی استعدادها، بروز خلاقیت ها و کمک به خلق و توسعه داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس از جمله اهدف برگزاری این جشنواره است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در نهمین دوره جشنواره جایزه ادبی یوسف می توانند داستان های کوتاه خود را حداکثر در ۱۵ صفحه (۴۰۰۰ کلمه) به صورت ورد یا پی دی اف به نشانی دبیرخانه استانی  به صندوق پستی 698- 65167 به آدرس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان ارسال نمایند.

 

سردار ظفری با بیان اینکه پایان آذرماه امسال حداکثر زمان دریافت داستان های کوتاه نظر گرفته شده است، گفت:  آثار منتخب پس از معرفی از سوی دبیرخانه استانی، جهت رقابت در مرحله نهایی، به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

 

 

کد خبر 995843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha