نماز همزمان یهودیان و مسلمانان در مسجدالاقصی

یک سازمان یهودی اسرائیلی نامه ای به محمد بن زاید ، ولیعهد امارات متحده عربی فرستاده و وی را به رسمیت شناختن حق یهودیان برای برگزاری مراسم مذهبی در مسجدالاقصی فراخوانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از قدس پرس، یک سازمان یهودی اسرائیلی نامه ای به محمد بن زاید ، ولیعهد امارات متحده عربی فرستاده و وی را به رسمیت شناختن حق یهودیان برای برگزاری مراسم مذهبی در مسجدالاقصی فراخوانده است.

 

این نامه که توسط وب سایت خبری عبری Makor Rishon منتشر شده است ، توسط تعدادی از گروه های یهودی از جمله مجمع خاورمیانه - اسرائیل امضا شده است.

 

این سازمان ها در این نامه نوشتند: شاید وقت آن رسیده است كه نماز هر دو طرف را اجرا كنیم. وقت آن رسیده به دو طرف اجازه دهیم بدون هماهنگی و بدون زیر پا گذاشتن حقوق یکدیگر در معبد کوه (مسجد الاقصی) نماز بخوانند.

 

آنها افزودند: ما به شما پیشنهاد می کنیم با رهبران اسرائیل همراه شوید تا از این مکان دیدن کنید و برای موفقیت صلح ، رفاه و ثبات در منطقه برای همه دعا کنید.

 

در این نامه ، آنها پیشنهاد کردند که سفر مشترک بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل و همچنین محمود عباس ، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ، می تواند تاریخی باشد.

کد خبر 995853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha