طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت افتتاح شد 

 امروز ۲ آذر با حضور فرمانده سپاه ثارالله طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت ویدئو کنفرانسی با فرمانداران جنوب کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲ آذر با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به صورت ویدئو کنفرانسی با فرمانداران جنوب کرمان افتتاح شد.

 

 

 

 

 



«حسین معروفی» در این مراسم، گفت: خدا را شاکریم که در هفته پر افتخار بسیج در آئین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی بسیج مستضعفین در این منطقه حضور پیدا کردیم.




 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز توفیقی شد تا طرح ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی که بر اساس تفاهم نامه مابین سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت منعقد شده، در این منطقه افتتاح شود.

 
 

 

 

 

 





وی بیان کرد: برای هماهنگی این طرح استانداران، فرمانداران و بقیه مسئولین مثل نیروی انتظامی، هلال احمر پای کار آمده اند و این طرح با محوریت بسیج و وزارت بهداشت اجرا می شود.

 

 

 

 






معروفی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا به شکل محله محور و یا پایگاه محور است، قریب ۲ هزار و ۳۰۰ پایگاه بسیج در استان داریم و پایگاه های ما محلات محور هستند و این طرح نیز طرحی محله محور و خانواده محور است.

 

 

 

 





فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: اصرار ما بر اجرای دقیق و صحیح این طرح است اگر ما این طرح را جدی نگیریم معلوم نیست آخر آذر وضعیت کشور ما چگونه شود.

 

 

 

 




وی ادانه داد: تاکنون دانشمندان به نتایج علمی در زمینه بیماری کرونا دست نیافته اند اما آنچه که محرز شده مراعات و پیشگیری در این زمینه بسیار مهم است، پیشگیری و قطع این زنجیره، اطلاع رسانی، توجیه و آموزش می طلبد و در صورت نیاز به قرنطینه های خانگی یکی از وظایف بسیج مراعات حال بیماران با خدمت رسانی و تامین مخارج آنها است.

 

 

 

 




معروفی بیان کرد: این طرح مردم به مردم است یعنی مردم برای کمک به خودشان باید همکاری کنند هر کجا ما شاهد مشارکت مردم بودیم در آنجا موفق شدیم و اکنون در زمینه راه اندازی نقاهتگاه ها، دانشگاه علوم پزشکی در حوزه تخصصی و بسیج در حوزه تامین نیرو و مدیریت کمک می کند.

 

 

 

 




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خاتمه تاکید کرد: فرمانده مقابله با این ویروس نظام سلامت و دانشگاه علوم پزشکی است و سپاه و بسیج به عنوان تکیه گاه در کنار کادر درمان است و سعی دارد بار فشار را از کادر درمان کم کند.

کد خبر 995874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha