معابر ۵۹۸ روستای خوزستان آسفالت شدند

محمدیان با بیان اینکه معابر ۵۹۸ روستای خوزستان آسفالت شدند گفت: همچنین بیش از ۷۴ هزار تن قیر در بین این روستاها رایگان توزیع شده است.

«عبدالخالق محمدیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از آسفالت معابر ۵۹۸ روستای خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها در فاصله سال‌های ۹۴ تا ۹۸ انجام شده و بیش از ۷۴ هزار تن قیر در بین این روستاها رایگان توزیع شده که باعث وضعیت بهتر سیمای روستا وضعیت شده است.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خوزستان اضافه کرد: در این فاصله زمانی، بیش از ۶ میلیون مترمربع (معادل بیش از یک هزار کیلومتر) از خیابان‌ها و معابر روستایی روستاهای استان خوزستان آسفالت شده است.

 

وی با بیان اینکه روند بهسازی معابر بعد از سیل سال ۹۸ شتاب بیشتری به خود گرفته و این مجموعه این شتاب بخشی را بعد از پایان بازسازی هم ادامه می دهد افزود: بنیاد مسکن خوزستان به تمام تعهدات خود برای اجرای پروژه‌های تعریف شده و در حال اجرا پایبند بوده و آنها را تکمیل می کند.

 

محمدیان تصریح کرد: اجرای پروژه‌هایی مانند آسفالت معابر روستایی مستلزم همکاری همه روستاییان دهیاران و شوراهای روستا است که خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی از این عزیزان شاهد بوده‌ایم.

 

کد خبر 995882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha