مسجد و معنویت جلوی کرونا و بیماری ها را می گیرد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تصمیمات مقابله با کرونا به نیازهای معنوی جامعه توجه ای نشده است، گفت: مسجد و معنویت جلوی کرونا و بیماری ها را می گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه 2 آذر با اشاره به شرایط کرونایی در کشور گفت: در تصمیماتی که برای مقابله با کرونا در کشور اندیشیده شده است به نیازهای معنوی توجهی نشده است، این در حالی است که امروز مسجد و معنویت جلوی کرونا و بیماری ها را می گیرد. مقام معظم رهبری نیز فرمودند کارشناسان ستاد ملی مقابله با کرونا باید به نیازهای معنوی مردم توجه کنند.

 

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیماری کرونا در کشور غوغا می کند و ما راه های رسیدن به آرامش معنوی مردم را بسته ایم، به طب سنتی بهایی نمی دهیم.

 

وی ادامه داد: افرادی 20 سال بر مسند مدیریت بهداشت و درمان کشور تکیه زدند و جنایت بزرگ عقیم سازی و نسل کشی زنان ما رقم زدند. بعد از چندین سال که مقام معظم رهبری دستور دادند جلوی قصه کنترل جمعیت گرفته شود، وزیر بهداشت دو ماه است که بحث ممنوعیت عقیم سازی را ابلاغ کرده است؛ این در حالی است که باید این مسئله از همان ابتدایی ترین روزهایی که رهبری بر آن تاکید داشتند، انجام می شد.

 

وی همچنین با انتقاد از برخورد نامناسب با زن سرپرست خانوار بندرعباسی گفت: این اقدام، اقدام نابخردانه بود و باید با خاطیان در این رابطه برخورد شود.

 

 

کد خبر 995887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha