توزیع ۲۱۸ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در همدان/ بازسازی ۴۷ منزل مسکونی محرومان

سردار مجیدی گفت: در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا تا کنون ۲۱۸ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در استان همدان توزیع شده است.

سردار «مظاهر مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  به مناسبت هفته بسیج گفت: ۱۵۵ هزار نفر  از بسیجیان در  قالب ۲۸ هزار گروه جهادی در همدان در راستای قطع زنجیر کرونا در حال فعالیت هستند.

 

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تهیه و توزیع ۲۱۸ هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی در استان همدان گفت: حدود ۸ هزار و ۸۰۰ کارت هدیه به ارزش ۶۵ میلیارد تومان نیز توسط نماینده ولی فقیه، شهرداری و کمیته امداد استان همدان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه در هفته بسیج چهار پروژه احداث منزل برای محرومین افتتاح می‌شود، گفت: مرمت و بازسازی ۴۷ منزل مسکونی محرومین نیز از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به افتتاح سالن‌های ورزشی و نماکاری و تعمیرات دو مسجد در هفته بسیج عنوان کرد: مرمت و بازسازی ۱۳ مدرسه، احداث دو پل روستایی، احیاء و لایروبی دو چاه، احداث و بازسازی ۱۰ کیلومتر راه عشایری، احداث ۶۰۰ متر کانون پرورشی شهرستان قهاوند نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

 

سردار مجیدی  گفت: برکات این شجره و عطر دلاویز شکوفه‌های آن، در طی بحران‌های سال‌های اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر مملکت اسلامی ما رسید و فضای آن را معطر ساخت و انقلاب و جنگ را به نفع اسلام و مسلمانان به پایان رسانید؛ و این همه جز در پرتو جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه و حضور نیروهای مردمی و پیوند الهی آنان با ولایت حاصل نشد.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان بیان کرد: تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف فرهنگی،علمی و اجتماعی با تمام توان در حال فعالیت است.

 

وی بیان کرد: هفته فرخنده بسیج فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی دوباره با حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

کد خبر 995889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha