پارک ها و کمپ های آستارا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

معیتی گفت: تمامی پارک ها و کمپ های شهر مرزی بندر آستارا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

«جواد معیتی» امروز(یکشنبه، ۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: تمامی پارک ها، کمپ ها و طرح سالم سازی دریا شهر مرزی آستارا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

شهردار بندر آستارا افزود: این تصمیم بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا استان، لزوم جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری منحوس، حفظ سلامت مردم و ضرورت یاری رسانی به کادر ایثارگر بهداشت و درمان که ماه ‌ها است به صورت شبانه روزی زندگی خود را وقف سلامت مردم کرده ‌اند، گرفته شده است.

 

وی تصریح کرد: به همین منظور ماموران شهرداری از برپایی چادر و اتراق در پارک‌ها، فضای سبز شهری، کمپ ها و مناطق ساحلی جلوگیری می کنند.

 

معیتی با درخواست از عموم شهروندان آستارا مبنی بر رعایت موارد بهداشتی و عدم مراجعه به پارک‌ های سطح شهر، گفت: با بازگشت سریع شرایط به وضع عادی دوباره پارک ‌ها برای خدمت رسانی به شهروندان بازگشایی می ‌شوند.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس شهرداری بندر آستارا با هدف آگاه سازی بیشتر در راستای پیشگیری و مراقبت شهروندان، بنرهای آموزشی در سطح شهر نصب کرد، افزود: مسئولان شهرستان و شهرداری آستارا برای قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس اقدامات مؤثر و قابل توجهی انجام داده اند و به ثمر نشستن این تلاش ‌ها به مشارکت بیشتر شهروندان نیاز دارد.

 

معیتی از شهروندان آستارایی خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، از رهاسازی ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری و از ترددهای غیر ضروری در شهر پرهیز کنند.

کد خبر 995899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha