نجات کارگر کاشانی از حادثه در یک کارگاه رنگرزی

سخنگوی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني کاشان گفت: ریزش سقف و دیواره بخشی از یک کارگاه رنگرزی، منجر به مصدومیت و محبوسی کارگر آن کارگاه شد.

«روح الله فدایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان  مبنی بر وقوع حادثه در یک کارگاه رنگرزی واقع در خیابان فاضل نراقی کاشان در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه صبح روز یک شنبه دوم آذرماه، تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره چهار این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني کاشان افزود: آتش نشانان پس از برداشتن آوار، اقدام به خروج فردی که افزون بر نیمی از بدنش در آوار بود کردند و مصدوم را به عوامل اورژانس حاضر در محل به منظور معاینه و انتقال به مرکز درمانی تحویل دادند.

 

فدایی اضافه کرد: بنابر بر اظهارات مالک رنگرزی، فعالیت عمرانی و تخریب قسمتی از ساختمان مجاور این محل، باعث  ترک خوردن دیوارها در مدت اخیر بوده و احتمالا بارندگی های اخیر بر سست شدن بنا و تخریب آن تاثیر گذاشته است.

 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان در ادامه از پیمانکاران و کارگران خواست تا توصیه های ایمنی را در احداث و تخریب ساختمان ها جدی گرفته تا از بروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری شود./

کد خبر 995923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha