ماسک های توليدی در جهرم دارای استاندارد وزارت بهداشت هستند

نیکوسیر گفت: ماسک های توليد شده در جهرم دارای مصرف درمانی و عمومی هستند كه در حجم بالا روزانه توليد می شوند.

«ابوالفضل نيكوسير» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در شهرستان جهرم ۲ واحد توليدی صنعتی و يک توليدی غير صنعتی ماسک مشغول به فعاليت هستند، گفت: روزانه به طور متوسط نزديک به 20 تا 30 هزار ماسک در جهرم توليد می شود. 

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه عرضه ماسک های درمانی و عمومی از توليدات اين مراكز است و دارای استاندارد وزارت بهداشت هستند، افزود: تا كنون ماسک های درمانی اين مراكز مورد استفاده در بيمارستان های شهر قرار گرفته و ماسک های عمومی هم در داروخانه ها و كالاهای پزشكی جهرم توزيع و عرضه شده است.

 

وی با اشاره به ويژگی ماسک های درمانی و عمومی گفت: ماسک های درمانی باید سه لايه و از نوع اسپان 25، ملت بون، اسپان25 يا اسپان 25، نانو و اسپان 25 باشند.

 

نیکوسیر ادامه داد: همين طور ماسک های عمومی  (مصرف غير درمانی) می بايست از نوع بايكو25، sms25، بايكو 25 يا  sms25 ،sms25 و sms25 باشد.

 

معاون غذار و دارو دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه توليدی ماسک در شهرستان توسط بازرسين استان نظارت شده و گزارش های تاييد شده آنان به وزارتخانه اعلام شده است، خاطرنشان کرد: همچنين معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی جهرم ماهانه در نوبت های مختلف از عملكرد اين توليدی ها نظارت می كند.

کد خبر 995926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha