۱۰۰ راهکار عملیاتی بسیج جهاد کشاورزی برای کنترل و کاهش قیمت محصولات کشاورزی

فلسفی با اشاره به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع در مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی از ارایه ۱۰۰ راهکار عملیاتی برای کنترل و کاهش قیمت محصولات کشاورزی در بازار خبر داد.

«پیمان فلسفی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اقدامات مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در  کنترل قیمت محصولات کشاورزی گفت: راه اندازی قرارگاه 17 ربیع از دیگر اقدامات مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی است که پس از فرمان رهبر انقلاب مبنی بر کنترل قیمت ها در بازار شکل گرفت.

 

مدیر کل حوزه نمایندگی ولی فقیه  و فرمانده بسیج وزارت جهادکشاورزی افزود:  با توجه به نقش بسیج در این زمینه بسیجیان وزارت جهاد در قرارگاه 17 ربیع گردهم آمدند و پیشنهادات بسیجیان برای نحوه ورود بسیج به عملیات کنترل قیمت در بازار و کاهش قیمت های محصولات کشاورزی مورد نیاز مردم جمع آوری شد.

 

 عضو کمیته ملی راهبری آموزش وتوسعه مهارت دامپزشکی اظهار کرد: این طرح ها به یک برنامه عملیاتی تبدیل می شود و به زودی برنامه عملیاتی مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش قیمت ها و کنترل آن و کمک و نظارت در این امر ارایه می شود.

 

فلسفی تصریح کرد: این طرح ها با بیش از 100 پیشنهاد در حال آماده شدن است و شامل  100 راهکار عملیاتی برای کاهش قیمت ها در حوزه محصولات کشاورزی و کالاهای مورد نیاز اساسی مردم است.

 

کد خبر 995927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha