برگزار نکردن تجمعات، عدم حضور و مشارکت در آنها افتخار است

کلانتری گفت: اگر در گذشته حضور و مشارکت در اجتماعات و مراسمات افتخار بود، امروز به دلیل شرایط کرونایی و خطر برای سلامت و جان مردم، برگزار نکردن تجمعات، عدم حضور و مشارکت در آنها افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲ آذر) در نشست مجمع خیرین امنیت ساز امین استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کرونا امنیت، سلامت و جان مردم را به خطر انداخته و همه تاکیدها و محدویت ها به همین منظور به کار گرفته شده است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خطر جدی است و ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، باید به شدت از دورهمی ها، تجمعات، مراسمات عروسی و ترحیم پرهیز کرد.
 

وی  ادامه داد: اگر در گذشته حضور و مشارکت در اجتماعات و مراسم ها افتخار بود، امروز به دلیل شرایط کرونایی و خطر برای سلامت و جان مردم، برگزار نکردن تجمعات و عدم حضور و مشارکت در آنها افتخار است.
 

کلانتری تاکید کرد: همه وظیفه داریم و باید با جدیت تلاش کنیم و تمام ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی را برای کمک به قطع زنجیره کرونا و مقابله با آن به کار بندیم.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امنیت، سلامت و آرامش مردم بالاترین و مهم ترین اصل و نعمتی است که نباید از آن غافل ماند، تصریح کرد: در کشور ما امنیت، مردم محور است.
 

وی گفت: در برخی از کشورها از جیب مردم و با  زور و محدودیت ها و به ظاهر می خواهند برای مردم ایجاد امنیت کنند، در حالی که امنیت را برای خود می خواهند و جرج فلوید نمونه ای بارز از آن در آمریکا است.
 

کلانتری یادآور شد: بسیجیان ما با تفکر و فرهنگ بسیجی امنیت را ایجاد می کنند و محور امنیت در جمهوری اسلامی بسیجیان و مردم هستند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شما مجمع خیرین امنیت ساز امین مردم هستید و تلاش کنید در شرایط سخت کنونی با همدلی، وحدت و برادری، استان به لحاظ  ضریب امنیت الگو باشد.
 

گفتنی است، نخستین دوره  انتخابات هیئت امناء، هیئت مدیره و بازرسان مجمع خیرین امنیت ساز امین استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و تعداد ۹ نفر به عنوان هیئت امناء، پنج نفر هیئت مدیره و یک نفر بازرس انتخاب شدند.

کد خبر 995981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha