۱۰ زوج بهزیستی آستارا نیاز به جهیزیه دارند

خورشیدی گفت: ۱۰ زوج تحت پوشش بهزیستی شهرستان آستارا نیاز به جهیزیه دارند.

«فریبرز خورشیدی» امروز(یکشنبه، ۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا،اظهارکرد: تامین جهیزیه زوجین تحت پوشش در اولویت اداره بهزیستی آستارا است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا به اهمیت ازدواج در دین اسلام و تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و افزود: ۱۰ زوج تحت پوشش بهزیستی برای آغاز زندگی مشترک نیاز به جهیزیه دارند و در این خصوص نیازمند حمایت خیران هستیم.

 

وی با بیان اینکه در ایام عید نوروز برای هفت زوج تحت پوشش با کمک خیرین و سازمان بهزیستی جهیزیه تهیه و این زوجین روانه خانه بخت شدند، تصریح کرد: یخچال، بخاری، فرش، اجاق گاز، ظروف کامل آشپزخانه و جاروبرقی از جمله اقلامی بودند که به عنوان جهیزیه به زوجین اهدا شد.

 

خورشیدی گفت: خیران و مردم نوع دوست آستارا می‌ توانند با قلب مهربان خود در تغییر سرنوشت دیگران سهیم باشند و بهزیستی هم پذیرای هدایای نقدی و غیرنقدی آنها در تامین جهیزیه است.

 

رییس اداره بهزیستی بندر آستارا خاطرنشان کرد: شماره حساب ۴۱۵۲۰۳۴۵۴۱۵۲۹۹۴۴ آماده کمک های نقدی خیرین است و آن تعداد از خیرینی که می خواهند به صورت غیرنقدی کمک کنند می توانند اقلام تهیه کرده را به اداره بهزیستی آستارا واقع در فلکه گاز تحویل دهند.

کد خبر 995992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha