هم زمان با هفته بسیج ۸۶ واحد مسکن مددجویان به بهره برداری رسید 

حسین معروفی گفت: در راستای توافق با کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری سازمان بسیج مستضعفین ۸۶ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش این نهااد افتتاح شد که از این تعداد ۴۰ واحد مسکن در جیرفت به بهره داری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین معروفی» در حاشیه افتتاح پروژه های مسکن و اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در جیرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید و شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، گفت: این پروژه ها به برکت انقلاب و نظام اسلامی و مطابق فرمان مقام معظم رهبری است که امروز شاهد افتتاح آنها هستیم.
 
 

 

 





فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که خدا را شاکریم امروز در این منطقه و در کنار مردم ولایتمدار آن حضور پیدا کردیم، ابراز کرد: امروز مجموعه ای از پروژه های حوزه خدمات اجتماعی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج افتتاح شد.

 

 



 



وی خدمت به مردم و ارائه خدمات اجتماعی را یکی از وظایف سپاه و به بسیج به مردم قلمداد کرد و افزود: امروز دشمن به دنبال ناامیدی است و مسئولین نبابد به سادگی از کنار مشکلات مردم عبور کنند.


 

 





معروفی بیان کرد: مردم همواره پای انقلاب اسلامی و ارزش های آن ایستاده اند و دشمن را ناامید کرده و انقلاب را تثبیت و بیمه کرده اند، آنها ولی نعمت ما هستند.









 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: یکهزار پروژه در حال ساخت است که بخشی از پروژه های عمرانی، خدمات رسانی و اشتغالزایی امروز هم زمان با هفته بسیج افتتاح شده و ۵۰ درصد باقی مانده نیز هم زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری می رسد.





 





وی اظهار کرد: در حوزه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای توافق با این نهاد و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین ۸۶ واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد افتتاح شد و در همین راستا از این تعداد  ۴۰ واحد در شهرستان جیرفت به بهره داری رسید.











معروفی عنوان کرد: علاوه بر این در کل استان ۲۶ واحد مسکن محرومین، ۳ واحد مسکن مددجویان بهزیستی، ۲ واحد مسکن بهزیستی، یک باب خانه عالم، یک واحد سالن ورزشی، تعمیر و مرمت ۳ باب مدرسه، ۳ پروژه آب رسانی شرب روستایی، ۲ پروژه انتقال آب لوله (کشاورزی)، ساخت ۲۷۵ چشمه سرویس بهداشتی، احداث پایگاه مقاومت، تهیه و توزیع ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و تهیه ۵۰ سری جهیزیه، ازدواج آسان جوانان در دستور کار برنامه های هفته بسیج قرار دارد که برای اجرای آنها ۱۶ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان هزینه شده است.










فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ۸۶ طرح اقتصاد مقاومتی که زمینه اشتغال مستقیم ۲۳۹ نفر را در بر دارد نیز با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.









وی تصریح کرد: با کار جهادی و مشارکت مردم می توان مشکلات را پشت سر گذاشت و سپاه و بسیج همیشه در کنار مردم است با افتخار و تکریم به حل مشکلات آنها کمک می‌کند.









معروفی با اشاره به این که کار جهادی ۴ مزیت دارد، تاکید کرد: با کار جهادی و مشارکت مردم هزینه ها ۳۰ تا ۳۵ درصد کاهش داده و موجب می شود در بازه زمانی کوتاه کار انجام شود و مشارکت مردم را به دنبال دارد چرا که هر کجا مردم مشارکت کردند موفق شدیم و از سوی دیگر مردم در حفظ آن مشارکت می کنند.









فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: اصرار ما بر کار جهادی است و کارها را بر اساس محله محور قرار دادیم و بر همین اساس هر محله باید یک گروه جهادی تشکیل دهد تا به مردم خدمت رسانی شود.









وی در خاتمه عنوان کرد: به تازگی قرارگاه مشترکی با هلال احمر راه اندازی شد زیرا با حوادث غیر مترقبه روبرو هستیم و لازم بود تا قبل از وقوع سیل و زلزله این قرارگاه تشکیل شود تا از بروز حوادث جلوگیری به عمل آید.

 

 

 

 

 

 

شایان ذکر است؛ هم زمان با سفر فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به جیرفت پروژه های ۴۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۱۷ واحد مسکن محرومین، احداث ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی، ساخت یک باب مسجد، تعمیر و مرمت ۳ باب مدرسه، آبرسانی شرب روستایی، احداث پایگاه مقاومت بسیج و طرح های اشتغال زایی که زمینه اشتغال ۴۵ نفر را به دنبال دارد، افتتاح شد.

کد خبر 995996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha