تئاتر بچه های مسجد راهبردی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح کمی و کیفی تئاتر در مسجد گفت: تئاتر بچه های مسجد راهبردی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشستی که با محوریت تئاتر بچه های مسجد یکشنبه 2 آذر در حوزه هنری استان البرز  با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: تئاتر بچه های مسجد با نگاه به آرمان های دینی و معرفتی شکل گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: توجه به ارزش های آرمانی و آئینی محوری ترین مسأله ای است که براساس آن تئاتر بچه های مسجد با تقویت و احیاء کارکردهای مسجد جریان دارد.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح کمی و کیفی تئاتر در مسجد عنوان کرد: تئاتر بچه مسجد راهبردی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

 

 

به گفته حجت الاسلام شکری ارتباط موثر هنر با مسجد به عنوان یک جریان هدفمند اثرگذار در میان نوجوانان و جوانان مسجدی است تا نسبت به باورهای ایمانی و الهی زمینه رشد و پویایی جامعه فراهم شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح تئاتر بچه های مسجد بیان کرد: انقلاب اسلامی به واسطه زبان هنر تئاتر با توجه به حضور پرشور بچه های مسجد برای نسل های بعدی تبیین می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اظهار کرد: تقویت تئاتر بچه های مسجد راهبردی در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

 

 

کد خبر 995999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha