گفتن اسرار کشور نزد بیگانگان با شعار مردم داری تناقض دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مکتبی و مردمی بودن انقلاب اسلامی را از ویژگی های مهم آن برشمرد و گفت: کسانی که اسرار مملکت را به نزد بیگانگان می برند، نمی توانند شعار مردم داری سر دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در همایش مسئولین ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: مکتبی و مردمی بودن انقلاب اسلامی از ویژگی های بارز این انقلاب در جهان است. این امر بدون حضور مردم در صحنه معنا ندارد، اما افراد تصور می کنند که سرنوشت ملت ها در جای دیگر مشخص می شود این افراد عوام فریبی می کنند و ادعای مردم داری دارند.

 

وی افزود: پیش پادشاه عربستان می روند و درمورد سرنوشت انتخابات اظهارنظر می کنند و آدم می فرستند و از شیوخ عربستان کمک می گیرند با این وجود شعار مردم داری سر می دهند در حالیکه از نقش اصلی مردم بی خبرند و برای آنها اصالت قائل می شوند.

 

سردار نقدی با اشاره به استقبال مردم لبنان از رئیس جمهور یادآور شد: در اقصی نقاط دنیا تصویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را نصب می کنند و با شنیدن نامشان اشک می ریزند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز پرچم ایران در دست کاروان آسیایی وارد غزه می شود، صهیونیست ها بدانند در آینده ای نزدیک این پرچم در کنار پرچم فلسطین در بیت المقدس به اهتزاز درمی آید.

 

وی با اشاره به پیشرفت های نظامی ایران خاطرنشان کرد: امروز که تفنگ و اسلحه داریم نمی خواهیم دنیا را بگیریم بلکه می خواهیم در مقابل شقاوت های دشمنان از خود دفاع کنیم . انقلاب اسلامی در قلب ها و دل های مردم جای دارد و همچنان پیش می رود.

 

سردار نقدی ادامه داد: هر کس می خواهد با ما رقابت کند توپ و تانک به کارش نمی آید بلکه باید از ایمان و توحید بهره بگیرد. انقلاب اسلامی نگرش جهانی را به دنیا عرضه کرد اما دشمنان می خواهند این هویت را از ما بگیرند و عده ای "هم شعار نه غزه و نه لبنان" سر دادند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر دفاع از منافع ملی کشور افزود: امروز همه در هر لباس و هر گرایش فکری باید از انقلاب اسلامی دفاع کند زیرا این انقلاب دیدگاهی جهانی است.

 

وی با تاکید بر پررنگ کردن وحدت در برنامه های بزرگداشت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ملت ایران با حفظ وحدت و در کنار یکدیگر از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کردند. ملت ما حلاوت و شیرینی وحدت را  از قبل چشیده اند.

 

سردار نقدی با بیان اینکه پشت سر گذاشتن فتنه سال گذشته در سایه وحدت و یکپارچگی مردم شکل گرفت یادآور شد: عده ای از اول انقلاب به فکر منافع خود بوده و سعی می کردند با فرقه فرقه کردن مردم این ملت را تضعیف کنند. سلایق نباید موجب فرقه فرقه شدن مردم شود و ماباید بر روی محور وحدت تاکید کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین دهه فجر را فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای 30 ساله انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ما می توانیم از این فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به تمام ملت های دنیا بهره بگیریم و رسانه ها نقش مهمی در انتقال این دستاوردها ایفا می کنند.

 

سردار نقدی گفت: راه پیمایی 22بهمن یک حادثه تکراری برای ملت ایران نیست و افراد با انگیزه های خاصی وارد صحنه می شوند و انقلاب را تجلیل می کنند که این امر از معجزه های یوم الله بودن این روز است. از این رو باید در کنار یکدیگر برنامه ریزی های خوبی را برای گرامی داشت این روز تدوین کنیم.

 

شایان ذکر است، همایش مسئولین ستاددهه فجر انقلاب اسلامی سه شنبه(چهاردهم دی) در مرکز فرهنگی سوره برگزار شد.

پایان پیام/
 

کد خبر 9960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha