بسیج حس مسئولیت فرد فرد آحاد جامعه، در سرنوشت انقلاب است

حجت الاسلام فاضلی ، گفت: بسیج حس مسئولیت فرد فرد آحاد جامعه، در سرنوشت انقلاب است که به برکت احساس مسئولیتی که بسیج در تمامی اقشار نسبت به نظام و انقلاب داشته تمام تهدیدهای نظام را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمه الله در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیج به یمن اراده الهی و به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی نهال این نهاد، غرس شد و عاملی شد که جامعه را از تمام توطئه های دشمنان انقلاب بیمه کرد.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود:: بسیج حس مسئولیت فرد فرد آحاد جامعه، در سرنوشت انقلاب است که به برکت احساس مسئولیتی که بسیج در تمامی اقشار نسبت به نظام و انقلاب داشته تمام تهدیدهای نظام را به فرصت تبدیل کرد.

 

حجت الاسلام فاضلی تأکید کرد: امروز اگر به توانایی بسیج تکیه کنیم مشکلات نظام حل و فصل شده و نقشه های شوم دشمنان نیز خنثی خواهد شد، بسیج به نهالی تنومندی تبدیل شده که هیچ دشمنی جرأت تهدید نظام و ابرقدرتی به خود اجازه حمله به کشور را نمی دهد و این به برکت حضور بسیجیان در تمامی عرصه های نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه هدف بسیج حراست از اصل انقلاب‌، هویت انقلاب و دستاوردهای انقلاب است تصریح کرد: بسیج یک نهاد مردمی است که با درایت و دور اندیشی حضرت امام خمینی پس از انقلاب تأسیس و هماره یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی بوده است‌.

 

کد خبر 996006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha