تدابیر مدیریت شهری کرج در برابر آبگرفتگی و انسداد معابر به کار گرفته شود

بزنی بیراوند با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت شهری در خدمت رسانی به مردم گفت: تدابیر مدیریت شهری کرج در برابر آبگرفتگی و انسداد معابر به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فریده بیزنی بیرانود» طی نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه 2 آذر در سالن تالارشهیدان نژآد فلاح برگزار شد گفت: تدابیر مدیریت شهری کرج با هدف آمادگی در برابر آبگرفتگی و انسداد معابر به کار گرفته شود.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای شهر کرج افزود: طی بازدیدهایی که از منطقه حصارک کرج در خیابان برزنت، همچنین خیابان مالک اشتر به عمل آمده ضروری است مدیریت شهری اقدامات لازم را در زمینه پیشگیری از آبگرفتگی معابر به عمل آورد.

 

وی با اشاره به اهمیت آمادگی مدیریت شهری برای مقابله با احتمالات زیست محیطی اظهار کرد: خدمات رسانی به شهروندان و ارائه امکانات مطلوب شهری از وظائف مدیریت شهری است.

 

وی با بیان اهمیت جمع آوری برگ های درختان به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر متذکر شد: ضروری است شهرداری کرج در زمینه جمع آوری زباله ها با توجه به تاریکی زود هنگام هوا تجدید نظر کند و از ساعت 21 شب به ساعت 19 برساند.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهر و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج در پایان بیان کرد: رضایت مندی شهروندان در منطقه 2 و سه کرج به منظور فرهنگسازی و اجرای طرح جمع آوری زباله ها از درب منزل به صورت زودهنگان با همت مدیریت شهری کرج قابل تقدیر است.

 

 

کد خبر 996074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha