ایمن سازی کارگران خدمات شهری در مقابل ویروس کرونا ضروری است

سلیم نژاد با اشاره به اهمیت جایگاه کارگران خدمات شهری و تأمین ضرورت های کاری برای آنان گفت: ایمن سازی کارگران خدمات شهری در مقابل ویروس کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اکبر سلیم نژآد» طی نشست جلسه شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه 2 آذر برگزار شد گفت: ایمن سازی کارگران خدمات شهری در مقابل ویروس کرونا ضروری است.

 

رئیس شورای اسلامی کرج افزود: فراهم آوردن تجهیزات نخستین کارگران خدمات شهری مانند ماسک و دستکش با توجه به شرایط کرونا یکی از وظائف مدیریت شهری است.

 

وی در محور دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت اهداء خون بیان کرد: در شرایط کنونی یکی از نیازها اهداء خون است که با توجه به دعوت سازمان انتقال خون به منظور مشارکت عمومی شهروندان اقدام لازم باید انجام شود و شهروندان در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

 

وی متذکر شد: شهروندان با مراجعه به سامانه ای که انتقال خون معرفی کرده است می توانند با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به صورت نوبت آنلاین برای اهداء خون مراجعه کنند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: طی روزهای جاری احتمال بارش برف از طرف اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام شده است به همین منظور مدیریت شهری کرج زمینه پیشگیری از گرفتگی معابر همچنین آمادگی در مقابل احتمال سیل را باید در نظر داشته باشند.

 

 

کد خبر 996083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha