توزیع یک میلیارد داروی گیاهی تقویت سیستم ایمنی بدن توسط اوقاف یزد

کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از توزیع یک میلیارد ریالی داروی گیاهی تقویت سیستم ایمنی بدن توسط این اداره در یزد خبر داد.

«محمدحسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از ابتدای شیوع بیماری کرونا اقدامات مختلفی را در دستور کار خود داشته است اظهار داشت: توزیع بیش از 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در موج اول کرونا در سطح شهر یزد برای ضدعفونی معابر و خیابان‌ها از اولین اقدامات اوقاف شهرستان یزد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: از دیگر اقدامات اداره اوقاف در موج اول کرونا، راه‌اندازی کارگاه‌های ساخت ماسک و گان برای رفع کمبود ماسک در سطح شهرستان یزد بود.

وی با اشاره به اینکه توزیع ماسک بین صنوف مختلف در سطح شهرستان را در موج اول کرونا داشتیم، اذعان داشت: با توجه به اینکه در زمان شیوع کرونا برخی از بیمارستان‌ها با کمبود با ماسک مواجه شدند، با تولید ماسک در کارگاه‌ها به شکلی عمل کردیم که بتوانیم روزانه چندین هزار ماسک را در دو داروخانه توزیع کنیم تا شهروندان بتوانند آن را باقیمت مناسب خریداری کنند.

کاظمی یکی از اقدامات اوقاف شهرستان یزد را توزیع داروهای تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن اعلام کرد و افزود: برای جلوگیری از شیوع این بیماری و اینکه هر چه سیستم ایمنی بدن قوی‌تر باشد نفوذ این بیماری منحوس به بدن سخت می‌شود، ما برای اینکه در این خصوص بتوانیم اقدامی اثربخش و تأثیرگذار را انجام دهیم، تصمیم به تهیه و توزیع داروهای گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی بدن گرفتیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تعداد توزیع این بسته‌های گیاهی را 10 هزار عدد اعلام کرد و اظهار داشت: مبلغ خرید این داروهای گیاهی بالغ‌بر یک میلیارد ریال است که از محل موقوفات مرتبط خریداری‌شده و در محلات شهرستان یزد توزیع خواهد شد.

کد خبر 996088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha