۱۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان های بوشهر بستری می باشند

کشمیری گفت: هم اکنون ۱۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۱۷ نفر به کمک دستگاه تنفس نیاز دارند.

«سعید کشمیری» روز دوشنبه (3 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اینکه طی شبانه ‌روز گذشته ۴۶ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و ۲۳ نفر از افراد بستری نیز با حال خوب ترخیص شدند، اظهار داشت: هم اکنون ۱۶۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و ۱۷ نفر به کمک دستگاه تنفس نیاز دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از جان باختن پنج نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بوشهر طی شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: در حال حاظر مجموع جان‌ باختگان بر اثر بیماری کرونا در استان بوشهر  ۷۸۷ نفر می باشد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۶۱۲ مورد مثبت قطعی کرونا در استان شناسایی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر اینکه مردم باید از حضور در تجمعات بپرهیزند و فقط برای انجام کارهای ضروری در اجتماعات تردد کنند تصریح کرد: برخی از مردم بدون قصد خرید در بازارها رفت ‌و آمد می‌کنند که این موضوع باعث ابتلای افراد زیادی به ویروس کرونا خواهد شد.
 

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد افزود: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

 

وی با اشاره به محدودیت های اعمال شده در راستای کنترول شیوع بیماری کرونا در استان بوشهر خواستار شد: مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین جلوگیری از تردد های غیر ضرور در اماکن در راستای قطع زنجیره انتقال این بیماری همیار تلاشگران عرصه بهداشت و درمان باشند. 

 

کد خبر 996105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha