اجرای«طرح شهید سردار سلیمانی» با محوریت مساجد در شهرستان قدس

«طرح شهید سردار سلیمانی» با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج در شهرستان قدس اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس: آغاز عملیات اجرایی محله محور مساجد  و پایگاه های بسیج شهرستان قدس در «طرح شهید سردار سلیمانی» کلید خورد.

بنابر این گزارش، در این طرح مساجد و نیروهای جهادی پایگاه های بسیج در قالب گروه های چند نفره در شناسایی بیماران کرونایی و خدمت رسانی به آنان  به شبکه بهداشت و درمان کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم که فرماندار، فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر،  تعدادی از ائمه جماعات مساجد، مدیران محلات اسلامی و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی یعنی به صحنه آمدن و به صحنه آوردن که خوشبختانه موفق بوده است.

وی در ادامه افزود: بسیج فراگیر و متعلق به همه اقشار است و در همه عرصه ها حضور دارد و همه را به صحنه خدمت به مردم می آورد.

جوکار در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: ضمن تقدیر و تشکر از همه جهادگران سلامت خصوصا کادر بهداشت و درمان ،همگان باید به عزیزان بهداشت و درمان کمک کنیم تا جلوی شیوع بیماری گرفته شود و به  بیمارانی که نیاز به مراقبت و حمایت دارند خدمت منتسب انجام شود.

در ادامه مراسم، مدیر شبکه بهداشت و درمان در خصوص «طرح شهید سردار سلیمانی» و شیوه اجرای آن توضیحات لازم را داد.

کد خبر 996139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha