بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

فرمانده سپاه زیرکوه از برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در قالب فضای مجازی در شهرستان زیرکوه خبر داد.

سرهنگ «محسن کاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهارداشت: بسیج متولد انقلاب است و در هر جایی که نیاز بوده سنگ تمام گذاشته است و در تمامی حوزه ها از جمله فرهنگی و سلامت حضور فعال دارد.

 

 

فرمانده سپاه زیرکوه با بیان اینکه طی هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه در این شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: به خاطر محدودیت های کرونا اکثر برنامه های این هفته را در فضای مجازی و بدون هیچ تجمعی برگزار می کنیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه طی هفته بسیج از ۲۰۰ فرمانده و پیشکسوت بسیجی تجلیل خواهد شد، گفت: حدود ۶ وبینار در زمینه سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز به صورت مجازی در این هفته برگزار می کنیم و طی این هفته رزمایش کمک های مومنانه را نیز اجرا خواهیم کرد.

 

 

سرهنگ کاری به برگزاری یادواره ۷۶ شهید بسیجی شهرستان زیرکوه اشاره کرد و افزود: این یادواره روز پنج‌شنبه ششم آذرماه به صورت مجازی برگزار می شود و به صورت پاتوقی و بدون ایجاد تجمع، پنج گروه سرود در نقاط مختلف این شهرستان برنامه هایی اجرا خواهند کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه چهار پروژه سازندگی طی هفته بسیج در زیرکوه افتتاح می شود، ادامه داد: این پروژه ها شامل افتتاح قننات، بهسازی خانه های محرومین، احداث کانال انتقال آب و استخر ذخیره آب است که برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

سرهنگ کاری به بحث صدور کارت ایثار همزمان با سراسر کشور در این شهرستان طی هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در این راستا تا پایان سال جاری برای هزار و ۲۰۰ رزمنده در زیرکوه این کارت را صادر خواهیم کرد و اکنون در مرحله تکمیل اطلاعات هستیم.

 

 

وی در پایان بیان کرد: طی هفته بسیج بحث اعزام گروه های جهادی برای ضدعفونی کردن اماکن عمومی و منازل افراد آسیب دیده از ویروس کرونا را نیز در دستور کار داریم.

 

 

کد خبر 996145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha