طرح پاییزه کتاب در قزوین با فروش یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال به پایان رسید

اسماعیلی گفت: کتاب ‌فروشی های استان قزوین کار خود را در طرح پاییزه کتاب سال جاری، با فروش حدود ۴ هزار و ۸۰۰ نسخه کتاب به مبلغ یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، «محمد حسین اسماعیلی» بیان کرد: با پایان طرح فصلی پاییزه کتاب ۹۹، تعداد ۴هزار و ۷۰۲ نسخه کتاب به مبلغ  یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال توسط شهروندان قزوینی خریداری شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: ۱۱ کتاب‌ فروشی استان قزوین، در پاییزه کتاب ۹۹ فعالیت داشتند که بابت فروش خود ۳۷۶ میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند.

 

وی عنوان کرد: ۹ کتاب فروشی‌ در مرکز استان و ۲ کتاب فروشی در شهرستان البرز در این طرح مشارکت داشتند که امید است تا در طرح زمستانه تعداد بیشتری کتاب فروشی در طرح شرکت کنند.

 

گفتنی است طرح پاییزه کتاب ۹۹  از ۲۴ آبان همزمان با هفته کتاب آغاز و تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور ادامه داشت که این طرح در هر فصل با هدف حمایت از ناشران و کتاب فروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

کد خبر 996151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha