شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

آزمون مرحله کشوری بخش معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر پیش بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری آزمون مرحله کشوری بخش معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه خبر داد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: آزمون مرحله کشوری بخش معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه در اوایل آبان ماه سال جاری با حضور راهیافتگان منتخب مرحله استانی به صورت غیر حضوری برگزار شد و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر به رقابت پرداختند.  

وی گفت: بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت در بخش دانشجویان در 9 رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با صحیفه سجادیه، آشنایی با نهج البلاغه، سبک زندگی اسلامی ایرانی، پرسمان معارفی، احکام و آشنایی با سیره معصومین(علیهم السلام)، آشنایی با احادیث اهل‌بیت (علیهم السلام) و حفظ موضوعی قرآن کریم و در بخش کارکنان و مدرسان در 4 رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن‌کریم، سبک زندگی ایرانی اسلامی و سیره معصومین(علیهم السلام) برگزار شد و اسامی برگزیدگان در نیمه دوم آذرماه سال جاری اعلام خواهد شد. 


دکتر سید احمدرضا پیش بین حضور شرکتکنندگان در این بخش را مطلوب ارزیابی کرد و در ادامه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و علی رغم مشکلات پیش آمده در کشور، حضور دانشجویان در برنامههای قرآنی و جشنواره قرآن و عترت با رشد 40 درصدی همراه بوده که این خود حاکی از علاقه روز افزون دانشجویان به شرکت در فعالیت های قرآنی و دینی دانشگاه دارد. 
وی در ادامه عنوان کرد: برنامه های متنوعی جهت آشنایی دانشجویان با معارف قرآن کریم و سیره اهل بیت علیهم السلام در حال اجراست که امیدواریم تا پایان سال کارنامه قابل قبولی در حوزه بخش ترویج فعالیت های قرآنی داشته باشیم.

 

کد خبر 996200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha